Friday 21 June 2013

80 kilogram dan cikgu BM

hello :)

masih teringat kata-kata semangat yang cikgu BM bagi haritu, chewahh semangat gitu hokehh! sebenarnya, cikgu BM menyuntik sikit semangat untuk aku lost weight. alaaaa, fyi aku ni dah kira obese. hihi lagipun memang dari baby kut aku mmg dah obese. berat yang lebih tinggi dari BMI aku.

 
gambar sekadar contoh. daku belum mencapai tahap 130 kg lagi

apa yang boleh aku rumuskan sekarang ni, cikgu BM prefer berat aku turun kepada 80kilogram. risau kesihatan aku katanya. ehh feeling romentik pulak. okayy if im in 80s with 2 digits of weight. whoaaa, you will be amaze. ahak ahak. for now, takda jalan mudah untuk aku turun berat badan dengan drastik. stop eating oh no, i takkan korbankan masa remaja i dengan makan ala kadar. haha :'D for sure, i'll try my best!



that was my last year Raya photo. for sure baju tu sekarang sangat besar. gedabak mcm bapak. eh bapak i kecik dari aku. so, how will i look for this coming raya. well, if im there to celebrate with my Sibu familiess. kikiki SPM woooo

No comments:

Post a Comment

Awak yang comel. Komen elok-elok tau