Saturday 25 May 2013

Pembelian hari ni

hello silent readers :)

bersua kembali kita di arena shopping yang tidak seberapa gah ini *membuat lawak dgn harapan ada tawa riang ekekekeke. memandangkan sekarang ini cuti sekolah. tambah lagi dengan Hari Gawai di tanah kelahiranku ini, Sarawak. memang padat lah manusia di shopping2 complex. nak pegi The Spring awal-awal dah jammed, lupakan hasrat. nak pegi tempat lain lagilah jammed!

jadi dengan rasa bangga nya aku dan keluarga mengorak langkah ke Boulevard. serious, ni shopping complex ke sarang semut. apesal ramai sangat org? kau dah kenapa banyak, aku nak shopping lantaklah org banyak ke tak. ada yang sampai anak nya terkaung2 dlm stroller mintak susu, mak dia godek lambakan baju! kesiannn . hari ni saje je nak share apa yang aku beli. ekekeke. nak kenapromote jugak ke apa yang aku beli arini? kena jugakkk

 


1. Bio-essence Tri-Action aqua Boost (Starter Pack)
2. Elianto Nail Colour
3. Silky Girl Lash Prism Mascara

# Nanti-nanti aku review product-product tu okayy. tunggu dah guna nampak hasil aku review :) till then ت

No comments:

Post a Comment

Awak yang comel. Komen elok-elok tau