Monday 11 February 2013

Lari nyamuk lari

pemandangan kampung petang tadi

start dari minggu lepas dah aktiviti pogging *betul ke ejaan* ni. mana tak nya dah ada 2 kes pun jadi dalam bulan ni. kes demam denggi. tapi masih di peringkat belum serius. mula2 taktau pun ada kes yang jadi. maklumlah aku ni malas nak ambik tahu cerita situ sini. dengar dari mulut jiran2 aku lagi best *tambah acara ngumpat* 

bermula dengan bunyi mesin serupa meriam tu, semua dah lari lintang pukang tutup cermin. ahh bilik aku bau ubat nyamuk tu lah sekarang. sebab lupa tutup cermin -.- aku tak lah lari mana, ala lagi elok ubat tu masuk rumah kan? takdaa lah datuk,nenek,mak,bapak,anak,cucu nyamuk tu menguasai takhta dalam rumah :D org sibuk lari aku sempat snap gambar. rasa mcm awesome pulak kampung berasap-asap :'D

dah macam kebakaran aku tengok


sempat lagi pose!
 

mak aku sebok berdiri situ apesal? haha

No comments:

Post a Comment

Awak yang comel. Komen elok-elok tau