Thursday 14 February 2013

Akan post entry walaupun takda followers

should i say tajuk di atas mintak simpati? well, NO of course. belog ni saya. okay sikit pembetulan. mulai harini saya akan sentiasa berusaha utk menggunakan perkataan "saya" "me" "i" instead of aku. kalau ada terlajak tu biarlah ehh. practice make perfect babes. lol

actually saya nak buat acc ni utk kongsi kehidupan seharian yang 30% menyeronokkan dan 70% membosankan. setakat ni je lah ye. hihi :'D lagipun i prefer to read others blog yang memang awesome seperti Barely SupermommyHanis ZalikhaYuyu ZulaikhaFatin Liyana ,dan ofcourse blog cikgu saya yang suka kubit saya bila tak buat homework Pink Bubblegum princess . kadang2 teringin jugak nak jadi mcm akak2, puan2, miss2 sekalian tu. macam kreatif je bila update entry. me? haha tunggu mak jemah cabut gigi baru nak keluar idea nak update. eh, i will fighting for it! btw, i love to read blog about mommyhood.i just dont know why. maybe sebab saya tak pernah ada adik, so rasa mcm suka je baca story pasal baby *teringat baby adam*

masa first2 dok edit blog ni, ada pulak terfikir nak earn some money from blog. eh boleh ke di student? nak juga merasa earning some money, dengan menaip sahaja. bukan  nak mencari populariti ya, jauh nun ke england pandangan tu. haha :D ada ke yang nak baca or even care about my blog? *bunyi cengkerik*.
I just dont care, i will post entry, share stories about my life, study and bla bla bla *blog aku kan* 

 Tumblr_lx41uvxlyf1r7cprjo1_500_large

No comments:

Post a Comment

Awak yang comel. Komen elok-elok tau